GMINNY ZAKŁAD UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ Sp. z o. o. w Krupach
« Strona głównaPowrót »
2021-02-01 00:00:00 - Włodzimierz Błaszczak
Pisemny przetarg nieograniczony na sprzedaż srodków technicznych Spółki

OGŁOSZENIE

o pisemnym przetargu nieograniczonym na sprzedaż środków technicznych Spółki.

 

Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w Krupach, Krupy 72; 76-150 Darłowo ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na sprzedaż poniższych środków technicznych:

 

 

    1. Samochód ciężarowy marki STAR 1142 – rok produkcji 1993, zabudowany kontenerem do przewozu odpadów z windą boczną. Pojemność skokowa silnika 6.842 cm3, moc silnika 180 KM. Stan licznika 10.862 km.

 

    1. Samochód ciężarowy DAF 55 210 – rok produkcji 2000, pojemność skokowa silnika – 5.880 cm3, moc silnika 161 kW, stan licznika 157.411 km, nadwozie: skrzynia z burtami.

 

    1. Kosiarka bijakowa boczna KBR – 160  „SAMASZ” – rok produkcji 2008.

 

    1. Kosiarka rotacyjna Z-042 – rok produkcji 2011.

 

 

  1. Cena wywoławcza:
    1. poz. 1             – 6.800,00 zł. netto.
    2. poz. 2             – 9.800,00 zł. netto.
    3. poz. 3             – 1.500,00 zł. netto.
    4. Poz. 4             -     990,00 zł. netto.

 

  1. Wadium:
    1. poz. 1             – 680,00 zł.
    2. poz. 2             – 980,00 zł.
    3. poz. 3             – 150,00 zł.
    4. poz. 4             -  100,00 zł.

 

  1. Oferta:

 

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie pisemnej oferty – jedna oferta może zawierać więcej niż jedną pozycję - w siedzibie Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w Krupach 72, 76-150 Darłowo w sekretariacie do dnia 17.02.2021 r. do godz. 1200. Oferta może być dostarczona osobiście, za pośrednictwem Operatora Publicznego „Poczta Polska” lub firmy kurierskiej. W przypadku wyboru opcji doręczenia innej niż osobiście, warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpływ oferty w terminie wskazanym powyżej.

Koperta z ofertą powinna być zamknięta i opisana „NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 17.02.2021 r.  GODZ. 1230”.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.02.2021 r. o godz. 1230 w siedzibie Spółki (sala konferencyjna).

Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od daty otwarcia ofert.

Oferent, który zechce przystąpić do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości określonej w pkt III przelewem na rachunek bankowy Spółki – Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie nr 64 8566 0003 0100 7025 2000 0002, lub w gotówce w kasie sprzedającego w terminie zapewniającym wpływ środków na rachunek sprzedającego najpóźniej w dniu i do godziny otwarcia ofert.

Wadium oferenta, którego oferta była najkorzystniejsza nie podlega zwrotowi i jest zaliczane na poczet ceny sprzedaży.

Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy:

  1. oferent złoży ofertę i żaden z uczestników przetargu nie zaoferuje co najmniej ceny wywoławczej,
  2. oferent, który wygrał przetarg uchyli się od wpłaty wylicytowanej kwoty pomniejszonej o wpłacone wadium w terminie 14 dni licząc od dnia opublikowania rozstrzygnięcia na stronie internetowej Sprzedającego – www.gzup.gminadarlowo.pl.

 

Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone zostanie zwrócone niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty. Oferent, który wygra przetarg zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dokonać odbioru i transportu sprzętu będącego przedmiotem przetargu bądź dokonać wszelkich innych czynności związanych z odbiorem sprzętu. Sprzedający zastrzega sobie prawo naliczenia opłaty w wys. 50,00 zł. netto za każdy dzień zwłoki w odbierze sprzętu po terminie 14 dni licząc od daty opublikowania rozstrzygnięcia na stronie internetowej Sprzedającego.

 

Oferta powinna zawierać:

  1. imię, nazwisko, adres lub nazwę firmy i siedzibę oferenta, nr telefonu i adres poczty elektronicznej jeżeli posiada,
  2. cenę netto za jaką oferent zamierza zakupić sprzęt. Cena nie może być niższa od ceny wywoławczej,
  3. oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu – „Oświadczam, że zapoznałem się ze stanem technicznym kupowanego sprzętu i nie wnoszę zastrzeżeń do jego stanu”
  4. kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty wadium – dotyczy wpłat dokonywanych przelewem na rachunek bankowy.

 

GZUP Sp. z o.o. w Krupach zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert. O wynikach przetargu oferenci zostaną powiadomieni poprzez ogłoszenie na stronie internetowej Sprzedającego i drogą elektroniczną na adres podany w ofercie.

Sprzęt można oglądać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1400 do dnia przetargu po wcześniejszym powiadomieniu telefonicznym – 605 211 777.

 

Dokumentacja fotograficzna dostępna na stronie spółki – www.gzup.gminadarlowo.pl

 

Osobą do kontaktu jest Damian Krzyżanowski – nr tel. 695 609 111 w godzinach i dniach j/w.

 

 

 

     Tomasz Gondek

      Prezes Zarządu

Gminnego Zakładu Użyteczności
Publicznej Sp. z o.o. w Krupach

GALERIA ZDJĘĆ DO ARTYKUŁU
Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o. o.
Krupy 72, 76-150 Darłowo
tel. +48 605 211 777 - fax: +48 94 716 63 87 - e-mail: gzup@post.pl
Administratorem danych osobowych jest Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o. o., Krupy 72, 76-150 Darłowo
Kontakt z IOD - e-mail: iod@gzup.gminadarlowo.pl lub pisemnie na adres Spółki. | Klauzula informacyjna RODO »
Nr konta PKO BP:
39 1020 2791 0000 7502 0336 8362
KRS: 0000625602
REGON: 364588468 NIP: 4990657295
Kapitał zakładowy - 3.625.000,00 PLN