
INFORMACJA
Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w Krupach informuje, że na pisemny przetarg nieograniczony na sprzedaż środków technicznych Spółki ogłoszony na dzień 15.02.2017 r. wpłynęły w wymaganym terminie następujące oferty:
- Oferta nr 1 DJ.MET.-Józef Olak, ul. Krzywa 34, 37-450 Stalowa Wola:
- Kompaktor Hanomag CL310 – cena brutto 25 077 zł.,
- Autobus Autosan H-9-21 - cena brutto 2 577 zł.,
- Autobus Autosan H-9-21 - cena brutto 2 577 zł.
- Oferta nr 2 Handel i Usługi Tkaczyk Małgorzata, ul. Wł. Jagiełły 5, 87-617 Bobrowniki:
- Autobus Autosan H-9-21 - cena brutto 4 140 zł.,
- Autobus Autosan H-9-21 – cena brutto 4 140 zł.,
Oferenci w terminie określonym w ogłoszeniu nie wnieśli wymaganego wadium.
W związku z powyższym przetarg nie wyłonił nabywcy.
Włodzimierz Błaszczak
Prezes Zarządu
GZUP Sp. z o.o. w Krupach
22.02.2017 r.
Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w Krupach, Krupy 72; 76-150 Darłowo ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na sprzedaż poniższych środków technicznych:
-
Kompaktor Hanomag CL 310 – rok produkcji 1997, koła stalowe i gumowe, maszyna użytkowana do 2014 r.Autobus Autosan H-9-21 – rok produkcji 1996 – silnik 6CT 107 o pojemności 6.540 cm3, moc 110 KW, przebieg 738 023 km, miejsc siedzących 39 + 1, eksploatowany do maja 2016 r. Pęknięta rama.Autobus Autosan H-9-21 – rok produkcji 1992 – silnik 6CT 107 o pojemności 6.540 cm3, moc 110 KW, przebieg 701 302 km, miejsc siedzących 39 + 1, eksploatowany do sierpnia 2015 r. Niesprawny technicznie.
Cena wywoławcza:poz. 1 – 64.000,00 zł. netto.poz. 2 – 10.800,00 zł. netto.poz. 3 – 8.100,00 zł. netto.
Wadium:poz. 1 – 6.400,00 zł.poz. 2 – 1.500,00 zł.poz. 3 – 1.000,00 zł.
Oferta:
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie pisemnej oferty – jedna oferta może zawierać więcej niż jedną pozycję - w siedzibie Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w Krupach 72, 76-150 Darłowo w sekretariacie do dnia 15.02.2017 r. do godz. 1200. Oferta może być dostarczona osobiście, za pośrednictwem Operatora Publicznego „Poczta Polska” lub firmy kurierskiej. W przypadku wyboru opcji doręczenia innej niż osobiście, warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpływ oferty w terminie wskazanym powyżej.
Koperta z ofertą powinna być zamknięta i opisana „NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 15.02.2017 r. GODZ. 1230”.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.02.2017 r. o godz. 1230 w siedzibie Spółki (sala konferencyjna).
Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od daty otwarcia ofert.
Oferent, który zechce przystąpić do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości określonej w pkt III przelewem na rachunek bankowy Spółki – Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie nr 64 8566 0003 0100 7025 2000 0002, lub w gotówce w kasie sprzedającego w terminie zapewniającym wpływ środków na rachunek sprzedającego najpóźniej w dniu i do godziny otwarcia ofert.
Wadium oferenta, którego oferta była najkorzystniejsza nie podlega zwrotowi i jest zaliczane na poczet ceny sprzedaży.
Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy:
oferent złoży ofertę i żaden z uczestników przetargu nie zaoferuje co najmniej ceny wywoławczej,oferent, który wygrał przetarg uchyli się od wpłaty wylicytowanej kwoty pomniejszonej o wpłacone wadium w terminie 14 dni od dnia opublikowania rozstrzygnięcia na stronie internetowej Sprzedającego – www.gzup.gminadarlowo.pl.
Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone zostanie zwrócone niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty. Oferent, który wygra przetarg zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dokonać odbioru i transportu sprzętu będącego przedmiotem przetargu bądź dokonać wszelkich innych czynności związanych z odbiorem sprzętu. Sprzedający zastrzega sobie prawo naliczenia opłaty w wys. 100,00 zł. netto za każdy dzień w sytuacji gdy Kupujący nie odbierze sprzętu w terminie 14 dni licząc od daty opublikowania rozstrzygnięcia na stronie internetowej Sprzedającego.
Oferta powinna zawierać:
imię, nazwisko, adres lub nazwę firmy i siedzibę oferenta,cenę netto za jaką oferent zamierza zakupić sprzęt. Cena nie może być niższa od ceny wywoławczej,oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu – „Oświadczam, że zapoznałem się ze stanem technicznym kupowanego sprzętu i nie wnoszę zastrzeżeń do jego stanu”kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty wadium – dotyczy wpłat dokonywanych przelewem na rachunek bankowy.
GZUP Sp. z o.o. w Krupach zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert. O wynikach przetargu oferenci zostaną powiadomieni poprzez ogłoszenie na stronie internetowej Sprzedającego i drogą elektroniczną na adres podany w ofercie.
Sprzęt można oglądać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 700 – 1500 do dnia przetargu po wcześniejszym powiadomieniu telefonicznym – 605 211 777.
Osobą do kontaktu jest Włodzimierz Błaszczak – nr tel. 605 211 777 w godzinach i dniach j/w.
Włodzimierz Błaszczak
Prezes Zarządu
Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w Krupach