Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w Krupach, Krupy 72; 76-150 Darłowo ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na sprzedaż poniższego środka technicznego:
-
- Autobus Autosan H10-10 – rok produkcji 1998 – silnik o pojemności 6.540 cm3, moc 125 KW, przebieg 929 775 km, miejsc siedzących 43, eksploatowany do września 2019 r. Badania techniczne do 21.09.2019 r.
Cena wywoławcza: – 11.000,00 zł. netto.
Wadium: – 1.100,00 zł.
Oferta:
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest złożenie pisemnej oferty w siedzibie Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w Krupach 72, 76-150 Darłowo w sekretariacie do dnia 15.11.2019 r. do godz. 1200. Oferta może być dostarczona osobiście, za pośrednictwem Operatora Publicznego „Poczta Polska” lub firmy kurierskiej. W przypadku wyboru opcji doręczenia innej niż osobiście, warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpływ oferty w terminie wskazanym powyżej.
Koperta z ofertą powinna być zamknięta i opisana „NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 15.11.2019 r. GODZ. 1230”.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.11.2019 r. o godz. 1230 w siedzibie Spółki (sala konferencyjna).
Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od daty otwarcia ofert.
Oferent, który zechce przystąpić do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości określonej w ogłoszeniu przelewem na rachunek bankowy Spółki – Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie nr 64 8566 0003 0100 7025 2000 0002, lub w gotówce w kasie sprzedającego w terminie zapewniającym wpływ środków na rachunek sprzedającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert.
Wadium oferenta, którego oferta była najkorzystniejsza nie podlega zwrotowi i jest zaliczane na poczet ceny sprzedaży.
Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy:
- oferent złoży ofertę i żaden z uczestników przetargu nie zaoferuje co najmniej ceny wywoławczej,
- oferent, który wygrał przetarg uchyli się od zawarcia umowy/faktury w terminie 14 dni od dnia opublikowania rozstrzygnięcia na stronie internetowej Sprzedającego – www.gzup.gminadarlowo.pl.
Wadium złożone przez oferentów, których oferta nie zostanie wybrana lub zostanie odrzucona zostanie zwrócone niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty. Oferent, który wygra przetarg zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dokonać odbioru i transportu pojazdu będącego przedmiotem przetargu bądź dokonać wszelkich innych czynności związanych z odbiorem sprzętu.
Oferta powinna zawierać:
- imię, nazwisko, adres lub nazwę firmy i siedzibę oferenta,
- cenę netto za jaką oferent zamierza zakupić pojazd. Cena nie może być niższa od ceny wywoławczej,
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu – „Oświadczam, że zapoznałem się ze stanem technicznym kupowanego pojazdu i nie wnoszę zastrzeżeń do jego stanu”
- kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty wadium.
GZUP Sp. z o.o. w Krupach zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert. O wynikach przetargu oferenci zostaną powiadomieni pisemnie na adres wskazany w ofercie i poprzez stronę internetową Sprzedającego.
Sprzęt można oglądać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 700 – 1500 do dnia przetargu po wcześniejszym powiadomieniu telefonicznym – 605 211 777.
Osobą do kontaktu jest Damian Krzyżanowski – nr tel. 695 609 111 w godzinach i dniach j/w.
Tomasz Gondek
Prezes Zarządu
Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w Krupach