GMINNY ZAKŁAD UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ Sp. z o. o. w Krupach
« Strona głównaPowrót »
2018-06-22 12:00:00 - Damian Krzyżanowski
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz wyjaśnienia nr 4 treści SIWZ do przetargu nieograniczonego na: Dostawa w formie leasingu operacyjnego Z OPCJĄ WYKUPU FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO PRZEZNACZONEGO DO ZBIERANIA I WYWOZU ODPADÓW KOMUNAL
Dotyczy: Dostawa w formie leasingu operacyjnego Z OPCJĄ WYKUPU FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO PRZEZNACZONEGO DO ZBIERANIA I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH (nr sprawy: ZP.3/2018).
 
 
KRUPY
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 574193-N-2018
Data: 15/06/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
GMINNY ZAKŁAD UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Krajowy numer identyfikacyjny 364588468, ul. KRUPY  72, 76-150  KRUPY, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 605211777, 605211777, e-mail wlodzimierz.blaszczak@gzup.gminadarlowo.pl, tomasz.gondek@gzup.gminadarlowo.pl, faks 947166387.
Adres strony internetowej (url): http://gzup.gminadarlowo.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego przeznaczonego do zbierania i wywozu odpadów komunalnych: 1) miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego; 2) serwis: w obrębie 350 km od siedziby Zamawiającego 3) maksymalny czas reakcji serwisu w okresie gwarancyjnym – do 48 godzin dni roboczych od momentu zgłoszenia (zgodnie z ofertą); 4) gwarancja: 24 miesiące na podwozie oraz zabudowę; gwarancja rozpoczyna się od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu dostawy (pojazdu); 5) szkolenie: zapewnienie przeszkolenia pracowników obsługujących pojazd, które odbędzie się w siedzibie Zamawiają-cego. 2. Wymagania techniczne pojazdu – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: 1) Okres trwania umowy: 60 miesiące Forma leasingu: operacyjny Opłata wstępna 15% Ilość i wielkość rat: - w miesiącach czerwiec – październik raty w wysokości 20 tysięcy złotych netto, - w miesiącach listopad – maj raty zgodne z harmonogramem, Wartość wykupu 15% Oprocentowanie zmienne Waluta oferty PLN 2) Zamawiający akceptuje Tabele Opłat i Prowizji obowiązujące u finansującego 3) Wykonawca przedłoży harmonogram spłat najpóźniej w dniu podpisania umowy leasingu. 4) Zamawiający wyraża zgodę aby koszt podatku od środków transportu był refakturowany przez wykonawcę na zamawiającego. 5) Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy Leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez finansującego z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w SIWZ zostaną uwzględnione w umowie leasingowej. Wykonawca załączy do oferty wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu. 6) Wykonawca nie będzie żądał zabezpieczenia umowy leasingu w postaci weksla In blanco. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rocznego ubezpieczenia OC i AC dostarczonego pojazdu. Koszt ubezpieczenia pojazdu winien zostać doliczony do rat leasingowych. Ubezpieczenie pojazdu na pozostały czas trwania umowy zostanie dokonane przez Zamawiającego.
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego przeznaczonego do zbierania i wywozu odpadów komunalnych: 1) miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego; 2) serwis: w obrębie 350 km od siedziby Zamawiającego 3) maksymalny czas reakcji serwisu w okresie gwarancyjnym – do 48 godzin dni roboczych od momentu zgłoszenia (zgodnie z ofertą); 4) gwarancja: 24 miesiące na podwozie oraz zabudowę; gwarancja rozpoczyna się od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu dostawy (pojazdu); 5) szkolenie: zapewnienie przeszkolenia pracowników obsługujących pojazd, które odbędzie się w siedzibie Zamawiają-cego. 2. Wymagania techniczne pojazdu – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: 1) Okres trwania umowy: 60 miesiące Forma leasingu: operacyjny Opłata wstępna 15% Ilość i wielkość rat: 59 równych, Wartość wykupu 15% Oprocentowanie zmienne Waluta oferty PLN 2) Zamawiający akceptuje Tabele Opłat i Prowizji obowiązujące u finansującego 3) Wykonawca przedłoży harmonogram spłat najpóźniej w dniu podpisania umowy leasingu. 4) Zamawiający wyraża zgodę aby koszt podatku od środków transportu był refakturowany przez wykonawcę na zamawiającego. 5) Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy Leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez finansującego z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w SIWZ zostaną uwzględnione w umowie leasingowej. Wykonawca załączy do oferty wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu. 6) Wykonawca nie będzie żądał zabezpieczenia umowy leasingu w postaci weksla In blanco. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rocznego ubezpieczenia OC i AC dostarczonego pojazdu. Koszt ubezpieczenia pojazdu winien zostać doliczony do rat leasingowych. Ubezpieczenie pojazdu na pozostały czas trwania umowy zostanie dokonane przez Zamawiającego.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2018-06-26, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2018-06-29, godzina: 11:00,

 

Wyjaśnienia treści SIWZ nr 4

 

Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, w związku z pytaniami Wykonawcy, Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:

 

Pytania z dnia 22.06.2018 r.

 

Pytanie 1

W związku z niemożliwością przygotowania harmonogramu na zasadach opisanych w SIWZ (wysokość rat przekracza wartość oferowanego pojazdu) czy Zamawiający zgadza się na przygotowanie harmonogramu w ratach równych?

 

Odpowiedź 1

Zamawiający wyraża zgodę na przygotowanie harmonogramu w ratach równych przez cały okres trwania leasingu.

W związku z powyższym modyfikuje się treść SIWZ:

  • dział I, ust. III, pkt 3, ppkt. 1 otrzymuje brzmienie:

Okres trwania umowy: 60 miesiące

Forma leasingu: operacyjny

Opłata wstępna 15%

Ilość i wielkość rat: 59 równych,

Wartość wykupu 15%

Oprocentowanie zmienne

Waluta oferty PLN”

  • załącznik nr 1, pkt 2 otrzymuje brzmienie:

Cena łączna oferty wynosi:

netto: ………………………… złotych + podatek VAT ….% tj. ……………………….

brutto: ……………………….. złotych

(słownie: ………………………………………………………………………….. złotych)

w tym:

a) opłatę wstępna: 15% wartości brutto pojazdu tj. ………………….. zł brutto,

b) raty leasingowe: 59 równych miesięcznych rat leasingowych po ………………………… zł brutto,

c ) opłatę końcową: 15 % wartości brutto pojazdu tj. ………………….. zł brutto

  • załącznik nr 7, tabela 1 otrzymuje brzmienie:


 

L.p.

Rodzaj składnika ceny

Liczba opłat

Opłata w %

Kwota netto w

PLN

Vat

Kwota brutto w

PLN

1.

Opłata wstępna (czynsz inicjalny)

1

15

 

 

 

2.

Rata leasingowa

59

 

59 x ……….……. PLN
=………………………….

 

 

3.

Wartość końcowa

1

15

 

 

 

SUMA (wiersz 1 do3)

 

 

 

Zamawiający wydłuża termin składania ofert do 29 czerwca 2018 r do godz. 11:00

 

Prezes Zarządu

Włodzimierz Błaszczak

 

Druki do pobrania

Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o. o.
Krupy 72, 76-150 Darłowo
tel. +48 605 211 777 - fax: +48 94 716 63 87 - e-mail: gzup@post.pl
Administratorem danych osobowych jest Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o. o., Krupy 72, 76-150 Darłowo
Kontakt z IOD - e-mail: iod@gzup.gminadarlowo.pl lub pisemnie na adres Spółki. | Klauzula informacyjna RODO »
Nr konta PKO BP:
39 1020 2791 0000 7502 0336 8362
KRS: 0000625602
REGON: 364588468 NIP: 4990657295
Kapitał zakładowy - 3.625.000,00 PLN