ZP.1.2017
Krupy, 27.02.2017 r.
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w Krupach
Informuje, że w przetargu nieograniczonym na:
„Sukcesywną dostawę paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji GZUP Sp. z o.o. w 2017 rok”
Obejmującym w swym zakresie:
Część nr 1: Sukcesywny zakup oleju napędowego do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w 2017 roku;
Część nr 2: Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w 2017 roku
Wybrano oferty firm:
Część nr 1: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "CePeN" Sp. z o.o.; 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska 113;
Część nr 2: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "ROLMASZ" Spółka z o.o., ul. Grunwaldzka 1, 76-200 Słupsk.
Uzasadnienie wyboru:
W przypadku Części I wybrana oferta przedstawiała najlepszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów badanych przy ocenie ofert, w związku z czym otrzymała najwyższą ilość punktów tj. 100,00 z pośród badanych ofert.
W przypadku Części II oferta została wybrana z uwagi na fakt, że wpłynęła jedna oferta.
Zbiorcze zestawienie ofert dla Części I (Zadanie I)Sukcesywny zakup oleju napędowego do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w 2017 roku
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena brutto PLN |
Termin płatności (dni) |
Liczba punktów w kryterium cena brutto |
Liczba punktów w kryterium termin płatności |
Suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach |
Kolejność wg przyznanej liczby punktów |
1 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "CePeN" Sp. z o.o.; 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska 113 |
207500,00 |
30 |
60,00 |
40 |
100,00 |
1 |
2 |
IMSO Sp. z o.o.; 75-525 Koszalin, ul. Piłsudskiego 56 |
220000,00 |
30 |
56,59 |
40 |
96,59 |
2 |
3 |
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "ROLMASZ" Spółka z o.o., ul. Grunwaldzka 1, 76-200 Słupsk |
221500,00 |
30 |
56,21 |
40 |
96,21 |
3 |
Zbiorcze zestawienie ofert dla Części II (Zadanie II) Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o.o. w 2017 roku
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena brutto PLN |
Termin płatności (dni) |
Liczba punktów w kryterium cena brutto |
Liczba punktów w kryterium okres obowiązywania gwarancji |
Suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach |
Kolejność wg przyznanej liczby punktów |
1 |
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne "ROLMASZ" Spółka z o.o., ul. Grunwaldzka 1, 76-200 Słupsk |
18120,00 |
30 |
60,00 |
40 |
100,00 |
1 |
Wykonawcy, których oferty zostały odrzucone – 0.
Wykonawcy, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia - 0
Umowa będzie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Prezes GZUP Sp. z o.o.
Włodzimierz Błaszczak
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): ww.gzup.gminadarlowo.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.gzup.gminadarlowo.pl
Elektronicznie
adres
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowgo, osobiście lub za pomocą posłńca
Adres:
Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o.o., Krupy 72, 76-150 Darłowo
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Numer referencyjny: ZP.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.5) Główny kod CPV: 09100000-0
Dodatkowe kody CPV:09134100-8, 09132100-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do dystrybucji i obrotu paliwami w zakresie objętym zamówieniem, tj. aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki dotyczy Zadania I i Zadania II.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedłożyć uprawnienia niezbędne do dystrybucji i obrotu paliwami w zakresie objętym zamówieniem, tj. aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki dotyczy Zadania I i Zadania II
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający na podstawie art. 144 Pzp dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do umowy: mogą one dotyczyć wyłącznie zmiany stawek podatku VAT. W takim przypadku ulegnie zmianie jedynie stawka podatku VAT obowiązująca zgodnie z przepisami prawa. Sytuacja ta dotyczy możliwości obniżenia ceny, jak i jej podwyższenia w przypadku zmiany stawki podatku. 2.Zmiany umowy wymagają pisemnej formy pod rygorem nieważności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 02/02/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
5) Kryteria oceny ofert:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
5) Kryteria oceny ofert: