GMINNY ZAKŁAD UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ Sp. z o. o. w Krupach
« Strona głównaPowrót »
2018-01-24 14:23:47 - Damian Krzyżanowski
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz wyjaśnienia dotyczące przetargu nieograniczonego na: Sukcesywną dostawę paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji GZUP Sp. z o.o. w 2018 r

Ogłoszenie nr 500018123-N-2018 z dnia 24-01-2018 r.

KRUPY:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 507229-N-2018 
Data: 18/01/2018 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

GMINNY ZAKŁAD UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Krajowy numer identyfikacyjny 364588468, ul. KRUPY  72, 76-150  KRUPY, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 605211777, 605211777, e-mail wlodzimierz.blaszczak@gzup.gminadarlowo.pl, tomasz.gondek@gzup.gminadarlowo.pl, faks 947166387. 
Adres strony internetowej (url): http://gzup.gminadarlowo.pl 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić: 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 
Numer sekcji: IV 
Punkt: 6.2) 
W ogłoszeniu jest: 2018-01-26, godzina: 12:00 
W ogłoszeniu powinno być: 2018-01-30, godzina: 12:00


ZP.1.2018

Krupy, dnia 24.01.2018 r.

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.1.2018 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na

„Sukcesywną dostawę paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji GZUP Sp. z o.o.  w 2018 rok”

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ NR 1, ZMIANA TREŚCI SIWZ PRZEDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT.

 

I. Zamawiający, działając na podst. art. 38 ust. 2 w związku z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) dalej zwaną Pzp, informuje, że w dniu 22.01.2018 r. o godz. 13:50 do Zamawiającego wpłynął drogą elektroniczną wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Poniżej przedstawiono treść zapytań zawartych we wniosku wraz z wyjaśnieniami udzielonymi przez Zamawiającego:

Pytanie nr 1

Czy Zamawiający, w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, dopuści możliwość zmiany zapisu §5 ust. 2 wzoru umowy oraz pkt. 5 opisu przedmiotu zamówienia dla zadania II tak aby za sprzedane paliwo Sprzedawca wystawiał faktury zbiorcze dwa razy w miesiącu, tj. od 1do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uważa się ostatni dzień okresu rozliczeniowego?

Powyższa prośba spowodowana jest obsługiwanym programem rozliczeniowym.

Odpowiedź:

Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu § 5 ust. 2 umowy (załącznik nr 4b) oraz pkt 5 opisu przedmiotu zamówienia.

  1. Zamawiający modyfikuje zapis § 5 ust. 2 wzoru umowy (załącznik nr 4b) na następujący: „Podstawą zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie zbiorcza faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania zbiorczych faktur 2 razy w miesiącu,  tj. następujących okresach dni miesiąca: 1-15, 16 - do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego”.
  2. Zamawiający modyfikuje zapis pkt 5 zdanie 2 opisu przedmiotu zamówienia na następujący: „Podstawą zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie zbiorcza faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania zbiorczych faktur 2 razy w miesiącu,  tj. następujących okresach dni miesiąca: 1-15, 16 - do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego”.

 

Pytanie nr 2

Czy Zamawiający zgodzi się na zmianę terminu płatności za faktury VAT od daty wystawienia faktury? (formularz ofertowy, rozdz. III pkt. 5 oraz ppkt. 5 pkt. 1 rozdz. XII SIWZ)

Powyższa prośba spowodowana jest obsługiwanym programem rozliczeniowym. W oferowanym systemie rozliczania transakcji bezgotówkowych termin płatności od daty dostarczenia faktury nie funkcjonuje z uwagi na brak możliwości rejestrowania daty wpływu dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Termin liczony od dnia wystawienia faktury jest terminem konkretnym i jasnym dla obu stron, co wyklucza wystawianie do każdej faktury noty korygującej do terminu zapłaty.

Odpowiedź:

Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu terminu płatności za faktury VAT od daty wystawienia faktury (formularz ofertowy, rozdz. III pkt. 5 oraz ppkt. 5 pkt. 1 rozdz. XII SIWZ)

  1. Zamawiający modyfikuje pkt 5 rozdz. III formularza ofertowego na zapis „akceptujemy, iż zaplata za zrealizowane zamówienia następować będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy w terminie ……. dni od daty wystawienia prawidłowej faktury wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami”.
  2. Zamawiający nie modyfikuje rozd. XII pkt 1 ppkt 5 SIWZ, albowiem zmiana zapisu w formularzu ofertowym w rozd. III pkt 5 nie pociąga za sobą konieczność zmiany rozdz. XII pkt 1 ppkt 5 SIWZ.

 

Pytanie nr 3

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dodanie w §9 ust. 1 wzoru umowy dla zadania II zapisu: ,,Za przyczyny leżące po stronie Wykonawcy nie uważa się braku możliwości zakupu paliwa z powodu remontu stacji, dostaw paliw na stację, awarii”.
Wykonawca informuje, iż w przypadku wystąpienie jednej z powyższych sytuacji Zamawiający ma możliwość zakupu paliw na kolejnej, najbliższej stacji Wykonawcy.

Odpowiedź:

Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu § 9 ust. 1 umowy (załącznik nr 4b) poprzez dodanie zadania drugiego o treści następującej ”Za przyczyny leżące po stronie Wykonawcy nie uważa się braku możliwości zakupu paliwa z powodu dostaw paliw na stację, awarii”.
Zamawiający nie wyraża zgody na uznanie „remontu stacji” jako przyczyny wykluczającej odpowiedzialność Wykonawcy za prawidłową realizację umowy.

 

Pytanie nr 4

Wykonawca prosi o modyfikację zapisu §5 ust. 5 wzoru umowy na: „zbiorczy raport z dokonanych transakcji bezgotówkowych w okresie za jaki wystawiona będzie faktura będzie zawierał następujące dane:
Szczegółowe informacje o transakcjach dokonanych przez poszczególnych kierowców na karty flotowe zamieszczane są w załączniku przekazywanym z każdą fakturą zbiorczą.

Załącznik do faktury zawiera:

  • nazwy zakupionych produktów,
  • numery kart flotowych, na które dokonano zakupów,
  • numery rejestracyjne pojazdów,
  • numery i nazwy miejscowości stacji paliw, na których przeprowadzono transakcje,
  • daty transakcji,
  • ilość i ceny zakupionych paliw lub liczbę towarów i usług,
  • wartość (netto i brutto) paliw (towarów i usług),
  • ilość i cenę zakupionych paliw/towarów i usług ,
  • wartość poszczególnych transakcji brutto i ich sumę,
  • stan licznika pojazdu w momencie zakupu na kartę flotową (o ile Klient wymaga od swoich kierowców podawania stanu licznika pojazdu przy transakcjach flotowych).

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację zapisu §5 ust. 5 wzoru umowy (Załącznik nr 4b), o którą wnosi pytający z uwagi na tożsame zapisy we wniosku pytającego z wzorem umowy dostarczonym przez Zamawiającego. Zamawiający w załączonym wzorze umowy w  §5 ust. 5 dopuścił fakultatywnie „dzienne zestawienia lub wykaz wszystkich zakupów w okresie rozliczeniowym”. W ocenie Zamawiającego taki zapis nie wyklucza sposobu rozliczenia zakupów w sposób wskazany w pytaniu 4.

 

II. Działając na podst. art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) termin składania i otwarcia ofert przedłuża się do 30.01.2018 r., Miejsce, godziny składania i otwarcia ofert oraz wniesienia wadium pozostają bez zmian.

 

III. W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.

Włodzimierz Błaszczak
Prezes Zarządu GZUP Sp. z o.o. w Krupach

W załączeniu do powyższych wyjaśnień

  1. Zmodyfikowany wzór umowy stanowiący zał. nr 4b do SIWZ.
  2. SIWZ po modyfikacji terminu.
  3. Zmodyfikowany opis przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 6 do SIWZ.
Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o. o.
Krupy 72, 76-150 Darłowo
tel. +48 605 211 777 - fax: +48 94 716 63 87 - e-mail: gzup@post.pl
Administratorem danych osobowych jest Gminny Zakład Użyteczności Publicznej Sp. z o. o., Krupy 72, 76-150 Darłowo
Kontakt z IOD - e-mail: iod@gzup.gminadarlowo.pl lub pisemnie na adres Spółki. | Klauzula informacyjna RODO »
Nr konta PKO BP:
39 1020 2791 0000 7502 0336 8362
KRS: 0000625602
REGON: 364588468 NIP: 4990657295
Kapitał zakładowy - 3.625.000,00 PLN